سفارش تبلیغ
صبا ویژن



دریافت گزارشهای مردمی به صورت 24 ساعته - سیاره رنج






دریافت گزارشهای مردمی به صورت 24 ساعته - سیاره رنج
مدیر وبلاگ : [28]
نویسندگان وبلاگ :
بهار[1]
ساره[3]

آرمانخواهی انسان مستلزم صبر بر رنجهاست پس برادر خوبم، برای جانبازی در راه آرمان‌ها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسان‌ها باشی. شهید آوینی
تماس با نویسنده


موضوعات مطالب
زندگی[8] . سیاسی[6] . سایر[4] . اعتقادی[3] . روضه[2] . مداحی .
آرشیو وبلاگ
پاییز 89
زمستان 89

آمار بازدید


کل بازدیدها: 29428

بازدیدهای امروز: 19

بازدیدهای دیروز: 1

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
دریافت گزارشهای مردمی به صورت 24 ساعته - سیاره رنج


لوگوی دوستان


 RSS 

   

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران اعلام کرد: سامانه 124 به صورت 24 ساعته آماده دریافت شکایت‌های مردمی است؛ این سامانه از ساعت 8 صبح تا 22 شب با حضور کارکنان این سامانه آماده دریافت شکایت‌ها است و از ساعت 22 تا 8 صبح نیز گزارش‌های مردمی به صورت تلفنی ضبط و پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بازرگانی، عباس قبادی، رئیس سازمان بازرگانی استان تهران با بیان این مطلب گفت: با آغاز مرحله نخست اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با محوریت اصلاح قیمت‌ها، سامانه 124 فعالیت خود را به منظور دریافت شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی افزایش داد.
قبادی افزود: با دریافت گزارش‌های مردمی و اعلام کد هفت رقمی پیگیری از طریق این سامانه، بازرسان طی مدت نیم ساعت در محل حاضر و به رفع مورد گزارش شده اقدام خواهند کرد. شهروندان می‌توانند بعد از گذشت یک ساعت با اعلام کد هفت رقمی از نتیجه بازرسی، اطلاعات کامل را بدست آورند.
رئیس سازمان بازرگانی استان تهران با اشاره به بیشترین میزان شکایت‌های مطرح شده تاکنون خاطر‌نشان کرد: بیشترین میزان شکایت‌های مطرح شده در حوزه سوخت بوده است که این امر نیز ناشی از عدم اطلاع کافی از تغییر قیمت حامل‌های سوخت در امر هدفمندسازی یارانه‌ها بوده است.

http://www.dolat.ir/Nsite/FullStory/?Id=196721 



نویسنده » » 9:5 ع یکشنبه 89/9/28