سفارش تبلیغ
صبا ویژن



آمریکا - ایران - سیاره رنج






آمریکا - ایران - سیاره رنج
مدیر وبلاگ : [28]
نویسندگان وبلاگ :
بهار[1]
ساره[3]

آرمانخواهی انسان مستلزم صبر بر رنجهاست پس برادر خوبم، برای جانبازی در راه آرمان‌ها یاد بگیر که در این سیاره رنج صبورترین انسان‌ها باشی. شهید آوینی
تماس با نویسنده


موضوعات مطالب
زندگی[8] . سیاسی[6] . سایر[4] . اعتقادی[3] . روضه[2] . مداحی .
آرشیو وبلاگ
پاییز 89
زمستان 89

آمار بازدید


کل بازدیدها: 29433

بازدیدهای امروز: 24

بازدیدهای دیروز: 1

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
آمریکا - ایران - سیاره رنج


لوگوی دوستان


 RSS 

   

می خواهید یه بار هم آمریکا رو به جای ایران یه مقدار بررسی کنیم...
تا حالا شده کسی از آمارهای آمریکا بحث کنه یا فقط باید به آمارهای ایران نگاه کنیم..

--» پایگاه اطلاع‌رسانی کانترپانچ، بسیاری از سیاستمداران آمریکایی سعی دارند آمریکا را به عنوان قدرتی یکتا و توانمند نشان دهند اما برای روشن شدن واقعیت باید دید که ایالات متحده در چه اموری جزو کشورهای رده اول محسوب شده و در چه اموری از کشورهای رده پایین به حساب می‌آید؟!
این پایگاه اطلاع‌رسانی آمریکایی در گزارش خود نوشت:
1 آنچه آمریکا در آن از کشورهای رده بالا محسوب می‌شود بیشتر به مسائل نظامی و امنیتی بازمی‌گردد. آمریکا 4 درصد از تولید ناخالص ملی خود معادل 663 میلیارد دلار را سالیانه صرف مصارف نظامی می‌کند که این رقم در تمام دنیا بی‌رقیب است. پس از آمریکا چین قرار دارد که 2 درصد از تولید ناخالص ملی خود معادل 98 میلیارد دلار را صرف هزینه‌های نظامی می‌کند!
2 کانترپانچ نسبت زندانیان به جمعیت را امر دیگری عنوان کرد که در آن آمریکا در جهان بی‌رقیب است. در آمریکا به ازای هر 100هزار نفر 756 زندانی وجود دارد. رقم مذکور در روسیه که کشور دوم جهان از این حیث محسوب می‌شود 629 نفر است. 3 بنابر این گزارش، آمریکا همچنین در تعداد عمل‌های جراحی زیبایی (جراحی پلاستیک) در جهان در رتبه اول قرار دارد و سالانه قریب به 1.5 میلیون عمل جراحی زیبایی در آمریکا انجام می‌شود. پس از آمریکا برزیل با یک میلیون عمل جراحی زیبایی در سال در ردیف دوم است. 4 همچنین آمریکا از نظر چاقی مفرط که یک بیماری شناخته می‌شود نیز در جهان در ردیف اول قرار گرفته و 34 درصد جمعیت این کشور دچار اضافه وزن هستند. مکزیک پس از آمریکا از این حیث در مکان دوم قرار دارد.

--» کانترپانچ پس از ذکر آمار فوق به بررسی آماری پرداخت که در آنها آمریکا وضعیت مطلوبی ندارد.
1 یکی از این آمار به تعداد افراد شاد در جامعه باز می‌گردد. تنها 30.7 درصد از مردم امریکا شاد هستند و این کشور از این حیث در میان کشورهای جهان در رده 114 قرار می‌گیرد.
2 این گزارش حاکیست: آمریکا از نظر توازن بین درآمدها و بدهی‌ها در جهان در رده 190 قرار گرفته در حالی که چین در رده اول است. 3 از نظر آلوده ساختن محیط زیست، آمریکا پس از برزیل دومین کشور آلوده کننده و از بین برنده محیط زیست جهان محسوب می‌شود!
4 کانترپانچ ادامه داد: از لحاظ امید به زندگی آمریکا در رده 38 قرار گرفته و همین کشوری که از لحاظ هزینه‌های نظامی در جهان بی‌همتاست، 5 وقتی به هزینه‌های مربوط به بهداشت و درمان می‌رسد به درجه 37 سقوط می‌کند! 6 رتبه آمریکا در مباحث علمی هم پایین است و این کشور از نظر آموزش ریاضیات حتی از سنگاپور هم ضعیف‌تر است.

کارشناسان آمارهای فوق را نشانه رو به زوال بودن کشوری می‌دانند که خود را تنها ابرقدرت جهان می‌خواند.

منبع: شبکه ایران www.inn.ir



نویسنده » » 7:45 ص چهارشنبه 89/10/22